تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

ارائه روش های مختلف جهت ایجاد تفکر مثبت در زندگی

بایگانی

متوجه تغییر ها باشید

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ


اعتماد2


متوجه تغییر ها باشید
وقتی بارها و بارها خود تان را تأیید کنید، نه تنها تغییرات نافذی در شما به وجودمی آید، بلکه رفتار و احساس شما هم تغییر می کند و عکس العمل دنیا به شما مثبت ترمی شود

ورود خوبی ها
همان طور که شما قدرتمند و با محبت می شوید، افراد سالم تری هم به زندگی خود
وارد می کنید، مثل بعضی جذابیت ها که افراد را به خود جذب می کنند. افراد هرچه مثبت تر باشند، انرژی بیشتری را به زندگی خود وارد می کنند.


تأییدها را جزئی از زندگی خود قرار دهید
آن قدر آزمایش و تکرار کنید تا بفهمید که در هر زمان، چه چیز های مثبتی برای روحیة شما مناسب تر است. سپس دور و بر خود را با این افکار مثبت پر کنید... روی میزتحریر خود، روی آینه خود... یا هر جایی که بتوانید به یاد بیاورید، شما واقعا چه قدرقدرتمند و دوست داشتنی هستید.

به« من قوی »خود اعتماد کنید
« من قوی » شما همیشه واقعیت را به شما می گوید :در وجود شما چیزی نیست که ازآن بترسید. این « من ضعیف »شماست که همیشه به شما دروغ می گوید و القاء می کند که:  باید از هر چیزی که دارید بترسید

شما ترجیح می دهید که به کدام صدا گوش دهید؟

« من قوی »چه می گوید؟

  هر وقت که در زندگی خود نگران چیزی شدید، مجسم کنید که« من قوی »تان درچنین شرایطی به شما چه می گوید. جواب آن را بنویسید. اگر صدای من قوی را بشنویدخواهید دانست که به نوعی به شما یادآوری میکند:نگران نباش! همه چیز رو به راه است.

می گذارم، پیش بیاید... و به نتیجة آن اطمینان دارم

در مورد هدف های بزرگ، شما تلاش تان را بکنید و بگذارید هرچه می شود، بشود؛ به نتیجة آن اطمینان داشته باشید، آن وقت من قوی شما حس گره گشایی خود را را ایجادمی کند. تکرار پشت سر هم این تأیید:من رها می کنم... و اطمینان دارم ،به شما یادآوری می کند که در تمام تجربه های زندگی منتظر نعمت های خدا داد باشید
تمرین را حفظ کنید!
ما هر روز در زندگی با ادعاهای جدیدی رو به رو می شویم، این موضوع زمینة خوبی
برای ماست که روزانه تأییدهای مطلوب خود را تمرین کنیم تا  ما را در قلمرو « من قوی »نگه دارد. آن وقت می بینیم که آنجا چه جای فوق العاده ای برای گذراندن بقیة زندگی ماست!

تمرین 1:

هر روزبا خودتان تکرار کنید نگران نباش همه چیز رو به راه می شود خداوندا سپاسگزارم

تمرین 2:


هر روز که از خواب برمی خیزیم یا شب ها که به خواب می رویم برای 5نعمت خداوند شکر گذاری کنیم.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی