تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

ارائه روش های مختلف جهت ایجاد تفکر مثبت در زندگی

بایگانی

با اطمینان صحبت کنید

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ


با اطمینان صحبت کنید

به کلمات خود توجه کنید
کلماتی که استفاده می کنید، به احساسی که در بارة خود تان دارید، شکل می دهند. بعضی
کلمه ها مخرب هستند و بعضی دیگر نیرو دهنده اند.
انتخاب کردن، نوعی قدرت است

کلماتی مثل من نمی توانم نشان می دهند که شما درمانده اید، در حالی که کلماتی مثل من این راه را انتخاب نمی کنم نشان دهندة اعتماد به نفس و قدرت شما است

ضمیر ناخود آگاه شما می شنود

زمانی که ناخود آگاه شما، پیام هایی مثل « من نمی توانم » را می شنود، آن را نشانة ضعف خود می داند.

جملات نیرو دهنده را جایگزین چنین جملات تضعیف کننده ای کنید تا به ناخود آگاه
شما بگویدکه شما واقعاً برخود  مسلط هستید.

کلمه های قدرت

کلمه های منفی را از خزانة لغات خود پاک کنید، عبارت تجربه آموزنده است را جایگزین عبارت وحشتناک است کنید. عبارت من کاملا مسئول هستم را جایگزین عبارت اشتباه از من نیست بسازید و...

به این ترتیب، نه تنها عزت نفس شما افزایش می یابد، بلکه شیوه ای که دیگران با شمارفتار می کنند نیز تغییر می یابد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۲
منیژه صادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی