تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

ارائه روش های مختلف جهت ایجاد تفکر مثبت در زندگی

بایگانی

تأییدهای شگفت انگیز

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

تایید

تأییدهای شگفت انگیز

تأیید مثبت، حالتی است که به شما می گوید.« همه چیز خوب است » : تکرار دائمی این تأییدها به شما کمک می کند، پیام های منفی صدای پچ پچ را از خوددور کنید و اعتماد به نفس تان را ترمیم نمایید.

کار تأییدها:
فقط مثبت حرف زدن، مثبت فکر کردن یا نوشتن افکار مثبت است که ما را از لحاظ جسمی، ذهنی و روحیه قوی تر می سازد. حالا چه به آن جمله ها ایمان داشته باشیم یا نه.آنها کودکی را که درون ماست آرام می کنند و سالم نگه می دارند.
آنها جادو می کنند!

این جمله را بار ها و بار ها تکرار کنید:

حتی اگر اوضاع بر وفق مرادمن نیست، اما باور دارم که خیر من در این چیزی است که دارد اتفاق می افتد. من از تمام آنها درس می گیرم و تکامل می یابم

همه چیز را رو به راه می کنم:

تکرار این باور در ذهن می تواند هنگام پیش آمدن مشکل احساس عجیبی از آرامش به شما بدهد:هر چیزی که در زندگی پیش بیاید، حتی اگر پولم را از دست بدهم یا مریض شوم و...،اوضاع را رو به راه می کنم
انگار می شود...

اگر به مدت طولانی این طوری عمل کنید که انگار می شود...، ذهن شما این امکان رابه وجود می آورد که هر کاری را بتوانید انجام دهید، و در نهایت همان طور هم می شود.با این باور شما می توانید، هر مشکلی که در زندگی برای تان پیش بیاید به آسانی حل کنید.

دائم به خود بگویید:

من قدرتمند و دوست داشتنی هستم و در وجودم چیزی نیست که از آن بترسم.سپس شاهد رشد اعتماد به نفس خود باشید

 وقتی بار ها و بار ها خود را تأیید کنید، کم کم متوجه صدای« من قوی »در وجود خودمی شوید. هرچه می گذرد این صدا رسا تر می شود،در حالی که صدای من ضعیف روز به روز ضعیف تر می شود .

آن وقت خواهید دید که چه احساس آرامش خاطری می کنید!

🌳


وقتی که حواس خود را بر روی وقایع منفی دنیا متمرکز می کنید نه فقط بر آنها می افزایید بلکه همچنین جنبه های منفی بیشتری را به زندگی خود وارد می کنید.


"راندا برن"



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
منیژه صادری

نظرات  (۱)

جالب بود به خصوص قسمت هر چیزی که در زندگی پیش بیاید، حتی اگر پولم را از دست بدهم یا مریض شوم،اوضاع را رو به راه می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی