تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

تفکر مثبت -زندگی زیباتر

باداشتن تفکر مثبت وتغییر فکر می توان زندگی بهتری داشت

ارائه روش های مختلف جهت ایجاد تفکر مثبت در زندگی

بایگانی

بگذارید هرچه پیش آید، بیاید

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

بگذارید هرچه پیش آید، بیاید


یا اتفاق می افتد... یا نمی افتد

اگر زندگی تان را همان طور که می خواهید به وضوح و یا جزئیات آن تجسم کنید، کاراشتباهی نکرده اید، ولی یاد تان باشد که یکی از عناصر حیاتی من قوی را به تصور خود اضافه کنید، این عنصر این است:

هرچه پیش آید، خوش آید!

نگران نبودن« از آنچه پیش می آید » شما را رها می کند

اگر طوری هستید که هرچه تصور می کنید، اتفاق می افتد، نسبت به این مسئله بی تفاوت باشید. و بر عکس اگر تصورات شما هرگز اتفاق نمی افتد، باز هم بی تفاوت باشید. شما می توانید از راهی نیرومند و دوست داشتنی، اوضاع را رو به راه کنید. وقتی قادر باشید که از طریق من قوی فکر کنید، آن وقت معنی آزادی را با قوی ترین حسی که در آن وجود دارد، کشف کرده اید

متکی به« من قوی »


برنامه های آینده تان را طوری برنامه ریزی کنید که متکی به من قوی باشید.همیشه این طوری فکر کنید و این چنین بگویید:
.« من سال آینده، در همین موقع ازدواج خواهم کرد »
.« هرمسئله ای که در زندگیم پیش بیاید، به نفع من تمام خواهد شد و...


به زندگی بگویید « بله »

عکس العمل های خود را انتخاب کنید :
سرنوشت برای شما اتفاق های مختلفی را رقم می زند، حوادث مختلفی در زندگی شما
پیش می آید. بعضی از این حادثه ها بد جلوه می کنند و عکس العملی را در شما به وجودمی آورند، در این طور موارد مواظب عکس العمل خود باشید و آن را انتخاب کنید. هیچ کس نمی تواند عکس العمل های شما را به آنچه در زندگی برای تان پیش می آید، از شما بگیرد.

بله کلمه جادویی :

 همین حالا سر تان را تکان دهید، بالا و پایین ببرید و به آرامی بگویید :بله
این کلمة کوچولوی سه حرفی، خیلی بهتر از یک کلمة معمولی است، این عصارة تفکرمن قوی ست. این کلمه می گوید: مهم نیست که در زندگی من چه اتفاقی می افتد، مهم این است که من چیز فوق العاده ای از آن به دست می آورم.

هر چند که ممکن است، وجود بعضی نعمت ها برای تان آشکار نباشد، ولی مهم این است که آن نعمت ها همیشه مخصوصا در شرایط بد و ترسناک، وجود دارند و به کمک ما می آیند.
 
من روزگاری سرطان سینه داشتم و از آن رنج می کشیدم. اما روزی به آن گفتم« بله » و دیدم که عوارضش در وجود من خیلی خیلی فرق کرد.

بله گفتن یعنی تمرکز داشتن بر مثبت

قدرتی غیر عادی وجود دارد، قدرتی که در هر شرایط، خوبی ها را جست و جومی کند و به شما نشان می دهد. قدرتی که همیشه و در همه جا بر جست و جوی بدی هاغلبه می کند


کارهایی که تفکر مثبت انجام می دهد

بعضی افراد، مثبت اندیشی را مسخره می کنند. چرا آنها ترجیح می دهند که به جا ی روشنی به تیرگی نگاه کنند؟ چرا به جای خوبی، بدی ها را می بینند؟ مثبت اندیشی، تجربةزندگی شما را به سوی بهتر شدن انتقال می دهد. این منطقی است، مگر نه؟


« بله »گفتن، انکارکردن نیست

زندگی را مثبت دیدن، انکار حس های منفی مثل ترس و درد نیست. وجود زمان ها ی بد و ناخوشایند و چیزهای بد و ترسناک جزء لا ینفک زندگی است، اعتراف کردن به درد خود، برای داشتن یک زندگی سالم بسیار مفید است.

به همه چیز، بگویید« بله »
مثبت اندیشی واقعی  « بله »گفتن است، حتی به ترس و درد!

فهمیدن این که شما همیشه آن طرف قضیه را می گیرید (و وقتی آن طرف را می گیرید،متوجه می شوید که اعتماد به نفس تان به طور عجیب و غیر عادی رشد می کند) عامل بسیار مؤثری در پیشرفت است.

بله گفتن به زندگی معنا می بخشد

« بله »گفتن و به استقبال مسائل و مشکلات زندگی رفتن، به هدف های شما عمق می بخشد و راه های جدیدی را پیش روی شما باز می کند، همچنین به شما اجازه می دهدکه درد و ترسی را که دیگران در اطراف تان احساس می کنند و به وجود می آورند، بفهمیدو به آنها آگاه باشید. به این ترتیب، رحم و شفقت شما رشد می کند.


تمرین 3 :

از امروز تمرین کنید همیشه لبخند بر لب  داشته باشید . خود ودیگران را ببخشید .

قدر داشته های خود را بدانید وهمیشه سپاسگزار باشید







نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی